A javítás menete és időtartama
Szervizünk törekszik a lehető leggyorsabb javítási- és logisztikai folyamat lebonyolítására, azonban ezt befolyásolhatja a termék hibájának jellege valamint az alkatrészek rendelkezésre állása. A javítás ideje alatt nem áll módunkban cserekészüléket biztosítani. Garanciális ügyintézés esetén amennyiben a készülék nem javítható, előzetes egyeztetést követően csere terméket küldünk vagy ha az a termék már nincs készleten, a vásárló választhat a vételár részünkről történő visszafizetése vagy általunk forgalmazott termékre történő levásárlása között, amely (le)vásárlás során Ügyfélszolgálatunk rögzíti számára a megrendelést és segíti a folyamatot.
Probléma esetén mindenképpen keressen minket visszaküldés előtt!
Fontos tudni!
A Pixelcomputer Kft. nem felel az adatvesztésekből okozott károkért. Az adatok biztonsági mentéséért a vásárló a felelős. (Külön díj ellenében adatmentés bizonyos estekben elvégezzük). Kérjük, lehetőség szerint mindig mentse le adatait a hibás termék telephelyünkre való vissza juttatása előtt! A termék vissza juttatásának költsége a vásárlót terheli.
Indokolatlan Reklamáció, javítás kérése estén a termék a Vásárlóhoz való vissza juttatásának költsége is a vásárlót terheli!